Pēnā i tā tēnei pūrongo whakamārama i whakaahua ai, kua whakahirahira te pānga o te mate korona ki te ao mātauranga. Kua miramira te katinga o ngā kura i ētahi wero, kua whakapātaritia hoki ētahi pātai kaitā:
- Ka pīrangi rānei tātou kia ōrite tonu, kia kaua e panonihia te āhua o ngā kura ka tuwhera anō ana?
- Ka noho rānei ko te rāhui hei whākōkī kia panonihia te ao mātauranga pēnā i tā ētahi tāngata e kimi nei?
- Ki te pēnā, me panoni te aha?
Kia mārama ki ngā tirohanga rerekē ki ēnei pātai, e pātaitia ana ngā kaiako o Aotearoa, ngā ākonga me ō rātou mātua kia whakakīia he paku patapatai mō ō rātou wheako ako mai i te kāinga. E pai ana kia poto, kia roa rānei ngā huritao, ā, ehara i te mea me āta whakatikatika i ngā tuhinga – e pīrangi noa ana mātou kia rangona ngā reo o te tokomaha.
Ka whakamahia ngā raraunga ka kohia e mātou kia whai mōhiotanga mō tētahi pūrongo ā-tuhi me ētahi atu tuhinga tautoko mō tēnei rangahau me ōna whakataunga. Ka whakaputaina ēnei whakataunga ki te pae tukutuku a The Education Hub, ka arahina hoki ngā whakaarotau ā-rauemi nei haere ake nei. Kia mōhio noa mai, kāore ngā raraunga e tohaina, ā, ka noho tūmataiti hoki ngā raraunga ka tuhia ki ngā tuhinga me ngā rauemi ka puta.
We are offering $500 for the libraries of two New Zealand schools who participate in our short survey*
How to help your school win:
1. Complete the teacher survey yourself and share with other teachers in your school
2. Encourage students to complete the learning activity
3. Share this page with parents
Ngā wheako o ngā ākonga mō te akoako i roto i te noho rāhui
Tēnā, tuhia tētahi hokinga mahara, tētahi pakiwaitara rānei mō ō wheako e pā ana ki te ako mai i te kāinga i roto i te noho rānui. Kāore he ture mō te roa, mō te āhua rānei o tō hokinga mahara. Ehara i te mea me āta whakatikatika i tō tuhinga.
Ko ētahi o ngā pātai matua hei tūhura pea māu i roto i tō tuhinga ko:
• Mā hea koe i whai wāhi ai ki ngā mahi akoako i roto i te wā o te noho rāhui?
• He aha ngā āhuatanga i pai ki a koe i tō ako mai i te kāinga?
• He aha ngā āhuatanga kāore i pai ki a koe, i uaua rānei ki a koe i tō ako mai i te kāinga?
• I mokemoke koe ki tēhea āhuatanga o te kura i a koe e ako ana i te kāinga?
• He āhuatanga rānei mai i tō ako i te kāinga e pīrangitia ana e koe kia haere tonu ā te wā ka tuwhera anō mai ngā kura?
• E hīkaka ana koe ki te aha ā te wā ka tuwhera anō mai ngā kura?
Students who wish to submit their reflection in Te Reo can do so via Survey Monkey here: https://www.surveymonkey.com/r/WH83QVK.
The English version can be found at: https://www.surveymonkey.com/r/TQXKQMF.
Alternatively, student reflections can be submitted via email to firstname.lastname@example.org, or post to: Nina Hood, The Education Hub; c/o Faculty of Education and Social Work, University of Auckland; Private Bag 92601; Symonds Street; Auckland 1150. Please remember to include your school name and year level.
If you have any questions about this project, please contact me, Dr Nina Hood, Founder of The Education Hub
Terms and conditions of prize promotion
Entry into this promotion is deemed as acceptance of the following terms and conditions. Entry is open to New Zealand schools only.
2. For your response to count, you must submit the completed survey before 11.59pm on May 31 2020.
3. The Education Hub reserves the right to verify the validity of all entries and the right to disqualify any individual for tampering with the entry process, including but not limited to making multiple entries or submitting an entry that does not comply with these terms and conditions. The winners will be notified by email within 10 days of May 31 2020. If a winner cannot be contacted within a reasonable period, as determined by The Education Hub, at its sole discretion, that winner will forfeit the prize and another prize winner will be drawn.
4. The prize constitutes a gift to the school library of $500. The exact form of this gift will be determined by consultation with the school’s principal.
5. The Education Hub’s decision is final and no correspondence will be entered into.
6. It is a condition of entry that entrants consent to the following: all personal information collected will be stored by the The Education Hub in accordance with the Privacy Act 1993. The Education Hub will use the name of the entrants’ school for its own future promotional and marketing purposes. Entrants have the right to access and request correction of personal information held by The Education Hub. Survey data will not be linked to an individual. Raw survey data will not be shared beyond The Education Hub.